Nackspärr?

0kommentarer

Jahapp.. Idag är jag hemma med sjukt barn. Eller dåligt barn får man nog kalla det. Han vaknade med magont och helt plötsligt hade han ont i nacken. Det gör mig skeptisk, han har nämligen en tendens att vara skadad var och varannan dag. Som en undanflykt att stanna hemma ifrån skolan. Men i alla fall, nu är det som det är. Jag var väldigt osäker på om han fejkade imorse men sen började han gråta och skrika så han har troligen väldigt ont. Jag är hemma hela dagen och Artie ligger i Minnas säng och lyssnar på ljudböcker. Har legat hos honom och läst ett bra tag och kände nu att jag behövde röra på mig. 
 
Jessica kommer snart över på en kaffe, skönt så att jag får lite sällskap och får prata av mig lite. Lite knepigt att vara fast hemma. Artie frågade om jag hade något annat inplanerat idag och jag hade ju träningen men så är det ibland, han bad om ursäkt. Klart att han inte ska be om ursäkt det är inte hans fel. Han måste upp och röra på sig lite sen så att han inte ligger i sängen hela dagen, då kommer han vara stel som en pinne när han faktiskt behöver gå upp. Mat kommer efter ett och byter av mig så jag kan promenera Molly och hämta Mary. Om det går för sig så kan jag förhoppningsvis gå på ett pass i Hammersmith vid 6:45pm.
 
Nu bör jag förbereda kaffe. Cheers! xx

Kommentera

Publiceras ej