Trött

0kommentarer

Måndag idag, nu har det redan gått åtta dagar sedan jag kom hit. Jesus vad tiden går undan..
Har i princip inte sovit något alls inatt och det suger ganska stenhårt, känner mig inte utvilad alls. Låg och väntade hur länge som helst på att jag skulle somna vilket aldrig hände, lyssnade på musik, somnade, vaknade, somnade, vaknade osv.. Blä. Alarmet ringde vid 06:50, kändes som att jag just lagt huvudet på kudden.. KUUUUUL.
Minna stod i duschen så jag gick ner och började plocka i köket, barnen har sovit fram tills nu. Så egentligen känns det som att jag kunnat sova lite längre men Minna skulle åka vid 7 till jobbet så ville vara vaken ifall barnen skulle vakna. Vilket dem som sagt precis gjorde, 9:20.. jag har redan varit vaken i två timmar och dem vaknar nu, det borde vara tvärt om. Det kommer bli tufft att få upp dem ur sängen imorgon när skolan börjar och svårt att få dem i säng ikväll.
 
Den senaste veckan har varit så lugn och jag nästan förväntar mig att helvetet snart kommer bryta löst när skolan börjar, långa dagar för barnen, läxor, utmattning, körande hit och dit. Jag håller tummarna för att humöret håller sig uppe ändå.
Idag ska Artie iväg och spela golf mellan 1-6 och Mary ska iväg på en playdate. Mat ska komma hit runt 12 så att jag kan åka till Sloane Square med Artie. Har planerat att ta en lång springrunda med Molly när jag kommer tillbaka vid ca två, får se hur långt mina ben orkar innan det gör ont.
 
Idag är det även systers födelsedag. Grattis fina du, stor kram ifrån London!
Ha en skön dag allesammans, cheers!

Kommentera

Publiceras ej