Kärleksfulla möten och PARIS

0kommentarer

Jag har fått väldigt kärleksfulla bemötanden av barnen på sistone. I tisdags när jag hämtade Hope på dagis kom hon springandes emot mig och kastade sig kring mina ben och sken av lycka (jag får inte sådana bemötanden av henne ofta), därefter tog hon tag i min hand och vi sa hejdå till läraren. Jag erbjöd henne att rida på min rygg på vägen hem. Så jag hade en väldigt tung ryggsäck hela vägen hem.. Jag låssades att jag inte såg henne, jag vred och vände mig men såg ingen men jag hörde ständigt något. Hon tyckte att det var hur kul som helst.
 
Idag när jag tog Mary till skolan var hon hur gullig som helst. Jag sa att vi ses senare i eftermiddag när jag hämtar dig och hon sa då "Seeing you is the highlight of my day", jag menar... HUR SÖTT ÄR INTE DET!? Sedan när jag hämtade henne så var det precis som när jag hämtade Hope. Hon kom springandes emot mig och hoppade upp i min famn min lilla goding!
 
Ville bara dela med mig av dessa små kärleksstunder!
Imorgon ska jag ha myskväll med min Marie och på lördag går vi upp i ottan för att ta tåget till PARIIIIIIIS! waaaaaaaaaaaay!
Kommer ha en fantastisk tripp med mina fina vänner, det ska bli så kul! Tills dess, adieu au revoir!
 

Kommentera

Publiceras ej