Hundrafemtioelva bollar i luften

0kommentarer

Kom just tillbaka ifrån en härlig avslappnad helg med mina kära och kastas nu tillbaka in i verkligheten. Tanken var att jag skulle varit hos familj nummer 2 en stund idag men lillen är sjuk och är på sjukhuset, istället är väl tanken att jag ska dit imorgon, torsdag och fredag för att vara med H så att mamma E kan pyssla om lilleman.

"Bra att veta att du är tillgänglig imorgon och på torsdag säger E". Mat kommer in i huset och ropar efter mig när jag är på mitt rum och packar gymväskan. "Jag har ett viktigt jobb till dig".. Har gett honom bekräftelse tidigare att jag kan hjälpa till ibland. Usch så fixerad man är vid att skrapa ihop extrapengar.. Så nu ska jag förmodligen på ett möte i Notting Hill imorgon runt 12. Beroende på hur länge det håller på ska jag kanske till familj nr 2 efter det, sen hem och jobba hemma..

Nu ställer jag mig själv frågan, hur har jag tänkt att det här ska gå ihop? Jag vill ständigt vara alla till lags, hjälpa och underlätta och har svårt för att säga nej. Å andra sidan kan jag inte dela mig själv på hälften heller. Jag får göra så gott jag kan, mer kan jag inte göra.

Allt gott som jag gör för alla andra kommer jag få tillbaka, karma.

Det är fruktansvärt kallt idag, blåser som attans. Hade bara vinden hållit sig borta och gett sjutton i att slita tag i allt så hade det ändå varit okej men nejdå så gott ska det inte få vara. Är nu på väg mot Hammersmith för att strosa runt lite innan träningen börjar 12.30

Ha en fin fortsatt dag alles!

Kommentera

Publiceras ej